Nawiąż współpracę
W firmie Otomatic wierzymy i stawiamy na długoterminowe relacje biznesowe, oparte na solidnych podstawach.
Dla nas Partnerstwo to myślenie o interesie drugiej strony. Najprościej mówiąc: jeśli firmy są partnerami biznesowymi, to obydwie muszą czerpać satysfakcjonujące korzyści z nawiązanej relacji.
Pamiętamy jak ważna jest dla naszych klientów terminowości i jakość dostaw.
Zakres współpracy
W ramach stałej i długoterminowej kooperacji oferujemy:
•
doświadczony zespół inżynierów
• terminowe wykonywanie stalowych części i elementów na podstawie powierzonej specyfikacji
• seryjny montaż części składowych i komponentów
•
realizujemy usługi montażu kompletnych podzespołów dostarczonych przez Klienta, w tym montaż instalacji elektrycznych, hydraulicznych i pneumatycznych
• konfekcjonowanie towarów [pakowanie, oklejanie, znakowanie, etykietowanie] wg uzgodnionej instrukcji
• obsługa z języku polskim, angielskim i niemieckim
•
dostawy door to door
Jak działamy
Aby skutecznie sprostać wymaganiom klienta każdą współpracę rozpoczynamy od analizy potrzeb.
I etap:
•
zapotrzebowanie kwartalne i roczne;
• kompleksowość i zakres usługi;
• cykliczność dostaw;
•
wymagania specjalne, w tym niestandardowe powłoki lakiernicze, tolerancja wymiaru, technologia spawania, i obróbka wykończeniowa;
• rodzaj i przeznaczenie gotowego wyrobu;
• zakres i sposób kontroli jakości;
II etap:
•
wykonanie i ocena wzorów partii próbnej;
• wizyta w siedzibie Klienta, kontynuacja analizy potrzeb i jakości artykułów;
III etap:
•
opracowanie harmonogramu rozpoczęcia współpracy;
• realizacja zleceń w oparciu o cykliczne zamówienia lub umowę ramową;
• analiza kosztów i korzyści;
•
kontrola efektów;
Korzyści ze współpracy
Powierzenie nam części lub nawet całości zlecenia przysporzy Przedsiębiorcy wiele korzyści:
•
koncentracja sił, środków i procesów zarządczych na zasadniczych celach firmy;
• mniejsze koszty zatrudnienia, odciążenie działu kadrowo – płacowego (HR);
• dostęp do wyspecjalizowanej ekipy, metody pracy, technologii, maszyn i urządzeń, jakimi Klient nie dysponuje;
•
ograniczenie rozbudowy powierzchni produkcyjnych i biurowych;
• ograniczenie kosztów inwestowania w funkcje, które nie stanowią podstawowej działalności przedsiębiorstwa;