Nawiąż współpracę

W firmie Otomatic wierzymy i stawiamy na długoterminowe relacje biznesowe, oparte na solidnych podstawach.

Dla nas Partnerstwo to myślenie o interesie drugiej strony. Najprościej mówiąc: jeśli firmy są partnerami biznesowymi, to obydwie muszą czerpać satysfakcjonujące korzyści z nawiązanej relacji.

Pamiętamy jak ważna jest dla naszych klientów terminowości i jakość dostaw.

Zakres współpracy

W ramach stałej i długoterminowej kooperacji oferujemy:
•  doświadczony zespół inżynierów;
• terminowe wykonywanie stalowych części i elementów wg powierzonej specyfikacji;
• seryjny montaż części składowych maszyn i linii technologicznych;
•  realizujemy usługi montażu kompletnych maszyn z komponentów dostarczonych przez Klienta, w tym montaż instalacji elektrycznych, hydraulicznych i pneumatycznych;
• konfekcjonowanie towarów [pakowanie, oklejanie, znakowanie, etykietowanie] wg uzgodnionej instrukcji;
• obsługa z języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim;
•  dostawy door to door

Jak działamy

Aby skutecznie sprostać wymaganiom klienta każdą współpracę rozpoczynamy od analizy potrzeb.

I etap:
•  zapotrzebowanie kwartalne i roczne;
• kompleksowość i zakres usługi;
• cykliczność dostaw;
•  wymagania specjalne, w tym niestandardowe powłoki lakiernicze, tolerancja wymiaru, technologia spawania, i obróbka wykończeniowa;
• rodzaj i przeznaczenie gotowego wyrobu;
• zakres i sposób kontroli jakości;

II etap:
•  wykonanie i ocena wzorów partii próbnej;
• wizyta w siedzibie Klienta, kontynuacja analizy potrzeb i jakości artykułów;

III etap:
•  opracowanie harmonogramu rozpoczęcia współpracy;
• realizacja zleceń w oparciu o cykliczne zamówienia lub umowę ramową;
• analiza kosztów i korzyści;
•  kontrola efektów;

Korzyści ze współpracy

Powierzenie nam części lub nawet całości zlecenia przysporzy Przedsiębiorcy wiele korzyści:
•  koncentracja sił, środków i procesów zarządczych na zasadniczych celach firmy;
• mniejsze koszty zatrudnienia, odciążenie działu kadrowo – płacowego (HR);
• dostęp do wyspecjalizowanej ekipy, metody pracy, technologii, maszyn i urządzeń, jakimi Klient nie dysponuje;
•  ograniczenie rozbudowy powierzchni produkcyjnych i biurowych;
• ograniczenie kosztów inwestowania w funkcje, które nie stanowią podstawowej działalności przedsiębiorstwa;